Kontakt, residence design,

tisdag 2 oktober 2012

Inredning ni tycker är svår att hitta


En grå onsdagsmorgon är vad livet erbjuder idag. Ska snart ta på mig löparskorna och trotsa de grå molnen och kastvindarna. Vinden luktar saltstänk idag så jag drar slutsatsen att vindarna kommer in över havet. Rätt härligt att löpa då. Som den västkusttjej jag är så gillar jag saltvattensdoft! Laddar lite innan genom att dricka urgott kaffe och surfa på fin inredning. Jag får ofta frågan om jag inte kan ge tips på vart man kan finna fina saker om man inte vill gå till de allra största välkända kedjorna. Man vill ha hjälp med det man själv tycker är svårt att hitta. Ett tips är http://www.livingstory.se som har många godbitar. De har saker i materialen jag älskar - betong, metall och slitet trä! Vad sägs om bordet på bilden? Gillar även stolarna till även om jag skulle vilja ha dem i en liten annan nyans än exakt den som finns på bordet. Hoppas att ni finner något fint!
Bild: Från Formex

Inga kommentarer: