Kontakt, residence design,

söndag 14 oktober 2012

Inspireras av snyggt sovrum



Måndag morgon och jag fattar inte hur tiden kan gå så fort! HUR kan helgen redan vara över? Hur kan det snart vara höstlov för barnen? De började ju precis efter sommaren! Eller? Det känns som att någon snabbspolar mitt liv just nu och jag vet inte om jag gett tillåtelse till det! Hur som helst så har jag ett läskigt läkarbesök idag (no need to say more..) och på tisdag och onsdag är två fullspäckade dagar med möten så om vi kan köra på i samma tempo men sedan trycka på paus framåt onsdag kväll då jag är klar och ska hänga med vänninan och alla våra barn så vore toppen.

Vet inte vad det är med mig och sovrum just nu, men det är det som inspirerar mig mest! Så jag klämmer väl in ännu ett tips. Vill du göra om ditt sovrum så är ett tips att göra en sänggavel som går ända upp till taket. Det gör sovrummet spännande och snyggt och du behöver inte göra så mycket mer. Det räcker nästan med det för att få det att bli lite unikt. Jag gillar färgmixen på bilden också. I sovrum är det bra med lugna harmoniska färger. Tack och lov är tiden förbi då vi målade våra väggar i mörkrött! Mörka färger är dock inte fel. Den mörkgrå färgen på väggarna på bilden passar bra, men se då till att få in ljuset genom till exempel tavlor och spotlights!
Bild: http://www.radissonblu.com/hotel-maputo/rooms

Inga kommentarer: